Presentarem una moció en el pròxim ple de març relativa a la sanitat de la marina alta

Concentració Sanitat PúblicaEl grup municipal Compromís per Benissa presentarà una moció en el pròxim ple ordinari del 28 de març que conte dos acords, d’una banda, sol·licitar a la Conselleria de Sanitat que el nom de l’Hospital Comarcal ubicat a Dénia passe a dur el nom de: “Hospital Comarcal Doctor Torrent Guasp”, un metge de la nostra comarca ja desaparegut amb una trajectòria professional d’enorme transcendència mundial pel que fa a les seues investigacions al voltant del cor, així com l’estima que sentia per tota la marina alta i que ja compta en una distinció al nostre poble, ja que la Comissió Municipal Permanent de Cultura de l’Ajuntament de Benissa, sent regidor de cultura, Bernat Capó i Garcia, ja va acordar el 25 de juny del 1.985 dedicar-li un carrer, el Carrer Doctor Torrent, situat al barri de la Nostra Senyora dels Desemparats.

Respecte al segon acord posiciona de nou a l’Ajuntament de Benissa en la seua exigència al govern de la Generalitat, com ja ha fet altres vegades, en la defensa d’un sistema sanitari universal, públic, gratuït, equitatiu, de qualitat i adequadament finançat per a la nostra comarca, ben diferent al que tenim ara, recuperant la concessió sanitària a Marina Salut i incorporant el nostre sistema a la gestió totalment pública, pel que demanem que el ple de l’Ajuntament de Benissa, i si és possible per unanimitat, done suport a la protesta que es farà davant les portes de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública el pròxim 22 d’abril per incrementar la pressió en la demanda del rescat de la sanitat de la comarca acordada per la Xarxa d’Alcaldes de la Marina Alta i la Plataforma per la Defensa de la Sanitat Pública de la Marina Alta.

Arxivat en: Comunicats